• Fri fragt
  • 14 dages returret
  • Stort udvalg
  • Ingen gebyrer

Product was successfully added to your shopping cart.

FAQ - Ofte stillede spørgsmål

Hvordan ser jeg om I har den ønskede vare på lager?
Lagerstatus kan ses på produktsiden. Når lagerstatus angives som ‘’levering 1-2 dage’’ er produktet på lager og kan typisk sendes samme dag som du bestiller, hvis ordren er lagt inden kl. 14. 

Hvordan kan jeg spore min vare?
Når vi afsender din ordre, modtager du en mail med et trackingnummer, som kan bruges til at spore pakken. Samme aften efter kl.18:00 kan du spore din ordre via vores transportørs hjemmeside.

 

Hvor lang tids levering er der typisk?
Vores typisk leveringstid er 1-2 dage. Da vi bestræber så på at have alle vare på lager til omgående levering. 

Levering og montering

 

Hvor lang tid efter bestilling modtager jeg min ordre?
Normalt er vores leveringstid 1-2 hverdage. men bestiller du inden kl. 14, kan vi ofte nå at få den med samme dag. 

 

Hvordan kan jeg få leveret med Butik24?
Vi anvender primært GLS og til større produkt som fx tv anvender vi Danske fragtmænd som transportør.

Du kan vælge mellem tre former for levering med GLS. Du kan få leveret fragtfrit til både pakkeshop og erhverv. Hvis du vil have den leveret til din hjemmeadresse koster det 49 kr.

Alle store produkter f.eks. tv over 49” bliver leveret til enten din privatadresse eller på en erhvervsadresse af Danske fragtmænd.    

 

Hvad koster levering?
Vi har fri fragt på alle ordre. Det gælder levering til GLS pakkeshop eller erhvervsadresse. Hvis du vil have leveret din ordre til din privatadresse med GLS koster leveringen 49 kr.

Mit produkt er blevet leveret, men virker ikke. Hvad skal jeg gøre?
Hvis du mod alt forventet modtager et produkt som ikke virker, skal du bare udfylde den formular der er vedhæftet fakturaen du har modtaget på mail og sende produktet og formular ind til vores lager. Det er hurtigere og nemmere for os, at afhjælpe dig når vi modtager det defekte produkt.   

Jeg har modtaget et forkert produkt. Hvad skal jeg gøre?
Hvis du mod forventning har modtaget et forkert produkt, skal du bare udfylde den formular der er vedhæftet fakturaen du har modtaget på mail og sende produktet og formular ind til vores lager. Det er hurtigere og nemmere for os, at afhjælpe dig når vi modtager det forkerte produkt.   

 

Jeg har ikke modtaget en mail efter jeg placerede min ordre online.
Vi ser desværre nogle gange at ordrebekræftelserne kan ende i din e-mails spamfilter. Hvis den heller ikke er i dit spamfilter, er du altid velkommen til at kontakte os og få en opdatering på din ordre.  

Betaling og finansiering

 

Hvilke betalingskort kan jeg betale med?
På vores webshop kan du betale med Dankort, Visa-Dankort, Visa, Visa Electron, MasterCard. 

 

Kan jeg betale med MobilePay?
Ja, du kan også betale med MobilePay på Butik24.dk 

 

Hvornår trækker i penge, efter jeg har købt hos jer?
Vi trækker første pengende, når vi afsender din ordre. 

 

Hvad er ViaBill?
ViaBill er en nem og fleksibel måde at betalt på. Med ViaBill har du mulighed for at dele din betaling op i flere små bider. under prisen på hver produkt, kan du se hvad du skal betale om måneden, hvis du vil anvende ViaBill. 

Returnering og returret

 

Hvordan returnerer jeg mit køb?
Hvis du ønsker at returnere dit køb eller dele af dit køb, skal du bare udfylde den returformular, som er vedhæftet den mail du hvor du fik din faktura. ellers kan du hente returformularen her. Dette skal gøres for vi hurtigst og nemmest kan behandle din returvare til fordel for dig. 

 

Jeg har ikke original emballagen. Kan jeg stadig returnere varen?
Ønsker du at benytte dig at din 14 dages fortrydelsesret, skal varen sendes tilbage i original emballage, det skal gøres for at sikre varen bedst muligt når den sendes retur til Butik24. 

 

Kan jeg returnere en vare købt online i Butik24 fysisk?
Du kan altid komme forbi vores lager på Amager og aflevere din returvare. Men for at lette ekspeditionen, skal du stadig udfylde returformularen. 

 

Skal jeg selv betale for returfragt?
Ja, du skal selv stå for omkostningerne forbundet med returnering af hele eller dele af ordren.

 

Hvor lang tid efter køb har jeg til at returnere mit køb?
Fra du modtager din ordre har du 14 dage til at meddele os, om du ønsker at anvende din fortrydelsesret.

  

Hvor lang tid går der inden jeg får penge retur?
Fra vi modtager dine returvarer, går der ofte kun 1-3 dage før du modtager dine penge igen. pengene vil altid blive sat ind på samme betalingskort, som købet er foretaget med. 

 

Hvad gør jeg, når jeg vil returnere en eller flere varer?
Uanset om du vil annullere hele eller dele af din ordre, skal returformularen udfyldes og sendes med returvaren. Ud fra returformularen skriver du hvilket produkt eller produkter du gerne vil returnere. 

 

For flere informationer om vores handelsbetingelser, læs venligst her. Tag også et kig på vores persondatapolitik